fbpx

Portal branży pogrzebowej

Marketing funeralny
    ...
    5 sposobów, aby odróżnić zakład pogrzebowy od konkurencji 
    Marketing funeralny

    5 sposobów, aby odróżnić swój zakład pogrzebowy od konkurencji 

      Polska branża pogrzebowa charakteryzuje się dużym rozdrobnieniem oraz konkurencyjnością, dlatego sposoby dotarcia do potencjalnych klientów muszą być coraz skuteczniejsze. Rośnie wiedza przedsiębiorców z zakresu marketingu i postrzegania marki. Również nowe technologie dają nam szansę na ciekawe działania wizerunkowe. Właśnie teraz jest najlepszy moment, by spojrzeć na swoją markę pogrzebową oczami klientów i sprawdzić, czy oni również dostrzegają jej najmocniejsze strony. Unikalna strona internetowa..

    1 lipca 2018
    ...
    pozycjonowanie zakładu pogrzebowego
    Marketing funeralny

    Pozycjonowanie strony zakładu pogrzebowego

      Pozycjonowanie, zwane również SEO (Search Engine Optimization), to zespół różnych działań mających na celu poprawienie pozycji strony internetowej w rankingach wyszukiwarek, takich, jak Google, Bing, czy Yahoo. Czemu właściciel zakładu pogrzebowego powinien się zainteresować usługą pozycjonowania? Otóż ze względu na konkurencję w danym mieście, dzielnicy, czy też w województwie. Chodzi o to, żeby klient szukający usług pogrzebowych w swojej okolicy wybrał właśnie Twój..

    17 sierpnia 2015
  • 1
  • 2

Top